דף הבית
מעברי גבול
ENGLISH POSTS
האופנוען מסביליה - הצילומים
"היכולת להתרגל לחברה אשר חולה באופן מוחלט , אינה מדד לבריאות " .

אתר מסעות
מהים השחור לים הלבן

מסע למרוקו
MEDITERRANEAN 2 ATLANTIC

ברוכים הבאים לאתר ארטמוטו
גלישה מהנה

יומני מסע

שתף |
כול יומני / מהים השחור לים הלבן     אתרים בעולם     סיפורי מסע - חברים     כל ההתחלות     מהים התיכון לאטלנטי 2010     מסע ליוון עם אופנוע לנבכי הקהילות היהודיות 2011     המסע לאסיה 2012      סובב האדריאטי 2018     חזרה לברלין     כל הקטגוריות
רכבנו במשך יומיים לאורך החוף הרוסי והאוקראיני כאן ברוסיה. חצינו את הים השחור בחציה שנתארכה לה כמעט יום שלם במקום 12 שעות. נחתנו בסוצ´י, שני עופות מוזרים מישראל עם אופנועים,
להמשך לחץ כאן
עברנו עד כה כ 3,000 ק"מ, כמעט על פי התכנית, היום המשכנו לעלות צפונה בדרכים מדהימות בין נהרות שוצפים וקניוני ענק בדרכים שבורות ומאובקות, לא פחות מטיול שבילים ישראלי אופייני. אנחנו והאופנועים נראים כמו גוש בוץ אחד גדול, הכל נראה מיוחד, עוצמתי וגם קשה.
לאורך הגבול העירקי והאירני ערב טוב לכולם,
קובי ואני אחרי יום קשה, מעל 500 ק"מ לאורך הגבול העירקי והאירני, נמצאים כרגע מתחת להר אררט. יש לנו פגישה מחר בבוקר עם נוח. עברנו היום מעבר מושלג קלות בגובה של 2640 מ´
להמשך לחץ כאן
נגיעה בקפריסין בעצם התחלנו את המסע הבוקר לאחר התלאות של חיפה קפריסין-היוונית- התורכית ותורכיה
לאחר חודשים וקצת ,ההכנות תמו, לאחר חודשים וקצת ,ההכנות תמו, השתדלנו להערך לכול תרחיש והשארנו קצת מקום ללא נודע
מסע מקיף ארופה יתועד ביומן מסע , צילומים , צילומי ווידאו , ומיקום לוויני בכול נקודה
ביום ראשון הקרוב, 24 מאי חברים, שבת שלום
ביום ראשון הקרוב, 24 מאי, אנחנו, קובי שמואל ואנכי יוצאים למסע מקיף אירופה. המסלול נגד כיוון השעון, מקפריסין דרך תורכיה לים השחור ומשם לאוקריאנה ורוסיה עד למורמנסק על חוף הים הלבן.
10 ימים ליציאה למסע 10 ימים ליציאה למסע
אני מתחיל לעקוב אחרי מזג האוויר לאורך המסלול - זה הסימן שהספירה לאחור כבר בעיצומה. כמו שנראה עכשיו טורקיה תקבל את פנינו בחמימות כמעט ישראלית.